“Sy Dapat Suami Hitam, Tak Hensem, Mandul Pulak. Macam Mana Nak Dapatkan Benih Dari Ex”Gadis Cantik

“Sy Dapat Suami Hitam, Tak Hensem, Mandul Pulak. Macam Mana Nak Dapatkan Benih Dari Ex”Gadis Cantik

Hai admin,tlg hide profile sy ye..sy nak tanya pendapat semua kat sini..sy perempuan dah kahwin selama 4tahun dan belum mempunyai anak..

kisahnya sebelum sy kahwin dgn suami sy ni sy pernah bercinta dgn sorang laki ni..kategori hensem dgn tinggi,hidung pulak mancung..duduk 1 daerah dgn sy..

dia boleh terima sy walaupun dia tau sy pernah terlanjur dgn org lain sebelum dia..yg bosannya dia ni rajin keja..keja keja keja..

Kalau sy ajak keluar ke apa ke susah sgt..sy ajak dia check in pun susah..so sy pun terpaksa cari skandal lain..terkantoi pulak dia jumpa sy tgh jalan dgn laki lain terus dia tinggal sy mcm tu je..

kejam kan dia?lepas setahun sy dpt tau dia dah ada gf baru..memang sy sakit hati sgt..sy stalk dia utk cari sapa gf baru dia tu..

dpt je tau fb pompuan tu terus sy inbox pompuan tu cakap yg ex bf sy tu laki jahat suka main pompuan la apa la..tp pompuan tu tak caya pulak..

Lagi bertambah sakit hati sy..sy msj pulak ex bf sy tu cakap yg gf baru dia tu sy kenal bukan pompuan baik2,bohsia pompuan tu..ex bf sy pun tak caya jgk..sy geram sgt min..takde cara nak pisahkan diorang tu..

masa berlalu diorang bertunang,sy dpt tau lg sakit hati..lepas tu sy ada kenal dgn sorang laki ni..tak hensem hitam pulak tu memang tak padan dgn sy yg cantik dan putih ni..tp memandangkan umur dah lanjut sy terima lamaran dia..lepas setahun ex bg sy kahwin..

sy memang tak dapat nak lupakan dia..sebab bg sy dia hensem dan sepadan dgn sy..lepas tu sy paksa si hitam ni kahwin dgn sy secepat mungkin..dia ikut je..

Ye la kan org tak hensem tiba2 dpt gf cantik memang dia tergilakan sy la..lagipun dia keja gomen dan selalu bg apa je yg sy nak..kitorang kahwin tahun yg sama ex bf sy kahwin..

sekarang dah 4 tahun..ex bf sy tu dah ada anak 2 orang..sepasang comel2 pulak tu..sy tak habis lg sakit hati dulu,lg bertambah sakit hati..sy rasa malang nasib sy kahwin laki tak hensem mandul pulak tu..

jgn kata sy yg mandul sebab sebelum ni sy pernah mengandung dgn orang lain tp terpaksa gugur sebab jantan tu tak nak bertanggungjawab..

Saya sakit hati tgk life ex bf sy dgn betina tu bahagia..dah la mengganggu..sekarang ni sy memang tak lalu tgk suami sy..takde selera nak bersama sampai sy terpaksa cari skandal lain kat luar..

suami sy tak tau sebab dia tu bodo tergilakan sy..sy tetap nakkan ex bf sy tu..macam mana ye sy nak buat dia ceraikan betina tak guna tu?kalau tak nak cerai pun skandal pun jadi la..sy nak benih dari ex bf sy tu sebab dia hensem..

sy nak anak2 sy comel mcm anak2 dia..boleh tak bg pendapat?jgn nak kecam2 komen baik2 suruh hargai suami sy pulak sebab dia memang tak patut dapat sy pun..terima kasih semua..utk yg kecam2 tu kisah pulak aku..kau muka tak lawa ada hati nak kecam orang..sila meninggal..😝

Sumber :  KRT

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *